neljapäev, 30. mai 2013

Lääne Soomes, kolmas kevadine reis, 29. mai 2013

Hommikuse Vikingiga tulime koos Viljariga üle. Tee peal paar poodi, r-kiosk, asjade transport üle jõe, paadi sättimine ... ja poole kuuest seadsime paadinina jõele.

Esimesed sajad meetrid näitasid, et meie paadituunimine, olime võtnud ahtris mootori kõrgenduse ära, ei olnud just õnnestunuim - kiirust oli, kuid tagant pritsis korralikult vett sisse. Käigupealt jätkasime sättimist, mootorit tõstes, kuid ei leidnudki head asendit ning merele seetõttu ei kippunud. See jääb homseks...

Algus nagu ikka kümne märgi all. Jõepoolsest osast täielik vaikus, kaldapoolsest osast üks poole kilone haugitatt. Viljaril paar võttu aga pudenesid otsast. Ei usu et koha pigem haugid.

Edasi, suure jõe peale. Erinevad asukohad sai läbi katsutud - koskineni võrgu koht, ilusa maja alune, vaatetorni kurv ... ei miskit peale järgmise poole kilose havi. Keerasime otsa ümber ja trollisime tagasi. Tulemused olematud. Lõpetasime kella üheksa ajal tõdemusega et kala jões ei võta ja vaja homme mere äärde minna.

Ilm õhtul väga soe, üle kahekümne kraadi kindlasti, päike, tuul loodest.