reede, 27. september 2013

Lääne Soomes, tagasi kohavetel, 27. september 2013

Hommiku tulime praamiga üle ja kella kahest läksime veele. Mina ja Tõnu ühes paadis. Kõuts paarimehega teises.

Otse kiiruga põõsa alla. Seal juba Mehis koos oma sõbraga ootamas. Teadagi mida ootamas, õlle olid maha jätnud ja seda ootasid:-)

Saagid täna nirud, kolm koha paadis, aga eile olivad lammutanud, üle viieteistkümne koha paati ja suurim 2.9 kg. Eilsest tegevusest mehed ilmselt veel väsinud:-)

Alustasime Tõnniga otse põõsa alt ja kükitasime seal ligi tunni. Tõnu sai kollase (uskumatu, siin jões ei saa kollasega kala)  landiga paar kohakonna otsa ja ka kahva, aga ära võtmist need ei väärinud.  Üks ahven ka veel sekka. Minu saagikus oli oma mootoriõliga kehvem, üks kohapunn ja see ka tagasi.

Edasi otsustastasime kulgeda sealsamas rajoonis ja liikusime viskepikkuste kaupa edasi. Täitsa tore oli, pea igas ankrupaigas saime oma toksud kätte ja igav ei olnud. Hoopis teine tera kui selle nädala algus...

Kusagil kella viie paiku muutusid toksud harvemateks. Peagi oli nii, et kui uude kohta ankrusse panime, siis kohe võtt ja järgmised visked midagi huvitavat ei pakkunud, kuniks jälle uus ankurdamise koht...Kala togis aga otsa ei jäänud.

Kella kolmveerand seitsme paiku mõtlesime et teeme viimase peatuse ja siis hakkas juhtuma. Väljas juba üsna hämar ja tavaliselt sel ajal enam ei jigita ...

Esimene vise ja Tõnul 2.6 koha kahva ... mul paar toksu, aga ei miskit kaldale ... peale viie minutilist kala vaigistamist teeb Tõnu uue viske ja jälle kala otsas ...seekord jehhat tegi....peagi paarimehele uus ülekilo koha otsas kes ka kalakasti ronis ...mul samal ajal üks konn pardas käis ja paar ilusat kala järel, aga ära kukkusid.

Action kestis kuni seitsmeni ja katkes seejärel enamvähem lõigatult.

Päeva lõpuks sain siis kuus koha ja kolm sai ära võetud. Võtte oli oma paarkümmend ja igav ei hakanud.

Tegija värv oli lõpuks mootoriõli sama värviga tuli ka Tõnu päeva kala.