kolmapäev, 8. mai 2019

Vahepäev, 08. mai 2019

Saatsime Bonderi ja Ormi koju ära. 74 kilo fileega. Söömist jagub pikaks ajaks:-) Kuna ilm oli selline, et merele polnud asja - tugev edelatuul ei isutanud, siis otsustasime kena päikest nautida Bonderi merikakäärus.

Paar tunnikest kulus kiirelt. Jigitasime ja trollisime. Jigitades üks paari kilone, trollides veel üks kahene. Seejärel sai Tõnu trollides oma selle reisi suurima haugi, seitsme kilose ja ühe konna ka otsa. C&R sest see suur enam paarikiloseks fileerimise kalaks ei kvalifitseerunud:-)  Kauemaks ei jäänud, sest plaanis oli linnaskäik. Kella ühest tulime maha ja  kolistasime Motonetis ja Prismas ringi. Mootori õlivahetus on paari päeva pärast plaanis - ostsime asju kokku. Ja loomulikult reedeks ühe tordi ka...

Kella nelja paiku tüürisime vee peale tagasi. Mitte kalastama vaid ... Diivani auku sügisel uppunud mootorit kajaloodiga otsima. Kõuts oli meile hea kajaka laenanud ja sellega peilisime põhja läbi. Mingit kindlapeale asja tuvastada kahjuks ei suutnud, kahtlaseid mügerikke ikka paar tükki oli. Aga kalu näitas see lood küll palju:-)

Kurvast paigast lahkudes tegime veel paar tundi Bonderi käärus Pommitasime tunnikese jigidega ja saime lausa ... neli võttu. Tõnn sai ühe kahe ja poolese kätte, mul teine samasugune ära pudises. Kõik tumedamat värvi kp baitsi silikoonide otsa. Vool nii tugev et jigi pea kas 30 või 35 grammi. Nagu sangpommiga püük. Hiljem trollides veel üks alla kolmene paati tuli.

Trollimine ajas päikese käes sellise une peale, et õhtu peale me ei viitsinudki jääda. Tulime liinide alla õngitseme ja katkusime ohjeldamatult roosärge. Nii kaua kuni isu oli. Midagi suuremat alla sööta ei õnnestunud.

Oli selline kalapüügivaene päev, enne kui Kõuts saabub ja meile elu sisse puhub.